Ing-Marie i hetluften

Ing-Marie i hetluften
Ballongflygning

lördag 20 september 2014

Efter valet , tid för eftertanke, strykning och svampplockning med vänner!

Nu sitter jag här och tittar på personrösterna för Vallentuna och när 15 av 18 distrikt är räknade så har Jaana Tilles ( S) fått flest röster av alla politiker i Vallentuna. Vilket förtroende!! Vem borde då styra i Vallentuna??
Även om jag kollar efter jobbet imorgon och ser att någon gått om Jaana så är jag mycket nöjd med allas valarbete ikväll. Socialdemokraterna i Vallentuna har gjort ett mycket starkt val.

Sen har jag städat, strukit kläder , plockat svamp i Uppsala och umgåtts med vänner. Tack Gunnar för den goda maten. Härlig återhämtning. Enda smolket i glädjebägaren är en irriterad hals... får se vad det viruset tar vägen imorgon???

Men idag är jag lycklig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar