Ing-Marie i hetluften

Ing-Marie i hetluften
Ballongflygning

torsdag 2 december 2010

Irriterat och smart bil pool.Teater Dur och Moll

Kul att se att min blogg väcker intresse och irritation. Inte kunde jag veta att det var så känsligt ämne med att vara en smart socialdemokrat. Vi har varit på studieresa inom politiken. Synd bara att Örjan Lid  och vice ordförande och de blåa anhängarna , dock inte SBN representanten uteblev från sista delen av det inplanerade studiebesöket. Istället hamnade Kommunalrådet på en restaurang och en del gick och shoppade...??!! Jag blev både ledsen och förvånad, jag trodde att det var ett viktigt och seriöst menat intresse från Alliansens sida. Men man upphör aldrig att förvånas. Jag är nöjd, det var mycket intressant, bland annat en sort bilpool med ett "smartcard" . Man kunde låna bilen på flera platser, låste upp den med kortet och åkte var man ville. Toppen ide. Imorgon är det sista dagen på Frivården där jag har praktiserat hela hösten, en jättebra arbetsplats med många trevliga människor och en bra syn på klienterna.Ny kurs börjar på måndag i socialpedagogik.Ikväll var jag på teater Dur och Moll Fjällgatan, den kan rekommenderas. Aline på berget..Vi åt före teatern på Hermans, en vegetarisk buffé . Tyvärr låg priset på 150 kronor och det fanns inte något alternativ. Nej det var en besvikelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar