Ing-Marie i hetluften

Ing-Marie i hetluften
Ballongflygning

torsdag 30 december 2010

Jag var först ....och du, glöm inte pubkvällen...

Idag har jag vunnit tävlingen : köpa julklapp först. Sen kunde jag lugnt ringa och berätta den till min stora glädje lilla nyheten. Jag kan säga att jag förlorade inför den här julen som var. Ett sms kom redan i juli från Skåne nånstans.Nu får jag bara inte tappa bort paketet eller glömma att jag har köpt ett till henne redan. Det är ju ganska långt till julafton 2011.
Idag har jag gjort i ordning en inbjudan till Sossarnas pubkvällar som vi har på Restaurang Gästgiveriet i Vallentuna centrum. Vill man träffa några trevliga sossar så kan man göra det den första torsdagen i månaden mellan 18.00-20.00. Jag tror det är 3:e året i rad nu som vi har dessa trevliga kvällar. Du är också välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar