Ing-Marie i hetluften

Ing-Marie i hetluften
Ballongflygning

torsdag 12 december 2013

Socialdemokraternas nya IT -strateg i Vallentuna, välkommen! Heja fritidspolitikerna.

I
Idag har jag jobbat natt och slutade 10.00 på förmiddagen, tagit en powernap, ätit havregrynsgröt med hemgjort äppelmos och sen cyklade jag hem till Carina Hååg , vår nya lokala IT-strateg i Vallentuna Arbetarekommun. Jag känner mig väldigt stolt att socialdemokraterna  kan knyta an så mycket  medlemmar med mycket specialkunskaper som de vill bidra med. Jag har bloggat ett par år men Carina kunde bidra med tips och idéer som förenklar livet för en heltidsarbetande ordförande. Många av våra socialdemokratiska fritidspolitiker är ju anställda någon annanstans med heltidsjobb som en vanlig sysselsättning förutom det politiska uppdraget i Vallentuna kommun.   Förutom att hjälpa socialdemokraterna på sin fritid så målar Carina fantastiska akvareller också. Den här blev jag väldigt förtjust i.   Ikväll blir det kurs i Folkets Hus med socialdemokraterna med tema "Samtalstonen i politiken".  Och imorgon kommer Kajsa och Manuel hem och firar lite jul/ lucia. Trevligt !
Vill du också engagera dig? Gå in på vår hemsida och anmäl dig du också, välkommen! www.socialdemokraterna.se/vallentuna

        

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det är ju så otroligt kul när jag direkt ser att du tagit till dig flera av de sakerna vi pratade om. Jag är hedrad att få hjälpa till och väldigt glad över att ha fått ert förtroende.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det kul när man kan utvecklas tillsammans! Ett riktigt bra koncept. Och jättekul att du är med oss.

      Radera